Saturday, 23 July 2011

IVY nangis!!!!

tok cerita ari rabu juak tok pasal hadiah juak ngan pasal ivy .....ivy, kamek ngan rogibson pengawas kamek orang pengawas diri kat belakang...pengawas laki diri depan pengawas perempuan diri belakang ivy sebelah kamek jak...sebelah ivy orang yang molah ivy nangis(malas mok sebut namanya kelak nya marah lak)ivy dapat hadiah nombor2nd dalam grammar,dahya ivy buka masa perhimpunan ya juak dahya kawan diri sebelah nya nangga hadiah ya.....orang sebelah ya tauk ivy suka sapa ya lah nya gun pengetahuan nya ya untuk ugut ivy.....ivy bagi lah nya hadiah ya sebelum orang yang diri sebelahnya ya bagik tauk orang yang ivy suka sapa.....dah sampe kelas kamek orang lain tengah cerita tentang hadiah masing masing lah depan ivy...kawan kamek sorangmadah lepas ivy pegi ya magdelyne madah bah kesian saya tengok ivy bah muram saja pasya ivy lap tingkap dah ivy lap tingkap ya kamek panggil kawan kamek kamek suroh seknya block ivy jalan....dah ya dah kamek orang smua block ivy kamek orang tanya lah ngan ivy.......magdelyne tanya pahal awak ivy sedih sya tengok awak kata magdelyne pasya cecelia madah yalah saya nak nangis tengok awak camni kata cecelia yang lain pun sama lah madah ya lah ya lah ya lah kamek terangkan lah pa yang belaku dah magdelyne madah sabarlah ivy terus kamek pupuk belakang ivy terus keluar lah air mata ivy ivy jalan gi tempatnya kamek orang apa lagi ekotlerrr....kamek diri depan depan ivy magdelyne dekat belakang ivy sebelah kamek loviana kamek tengah tengah loviana ngan cecelia lah pasya dah kamek orang semua pujuk ivy kamek nangga magdelyne.....dah dah dah!!!!air mata magdelyne pun dah guguk kamek bagi tauk kawan nok kat sebelah kamek ya seknya nangga lah juak kamek orang tiga pergi tem[pat lain lok dahya loviana madah saya pun maok nangis tengok ivy cecelia pun madah kedakya kamek madah lah jarang kan kita tengok ivy nangis tulah kamek orang tiga jak ya pasya vera datang madah ngan kamek jum kita ambik balit hadiah ivy tu jum kamek ok jak lah kamek duak vera pegi lah ambik hadiah ivy balit dah kamek orang ambik dari orang ya kamek orang duak bagi lah dengan ivy dah lama pasya ivy dah stop nangis kamek madah ngan ivy kalau awak dah okey pas ngan saya k lama kamek tunggu nya pas kamek masa cikgu dah datang kamek madah ngan ivy tangan sya tengah tunggu awak ivy......dah tiga subjek dah bru ivy pas tangan kamek...pasya selepas cikgu seterusnya datang masa cikgu mengajar ivy madah saya kena ugut betol btol bah pasya kamek tanyak ngan ivy guna apa nya ugut ivy bagi tauk lah nya ugut guna yang nya tauk ivy suka sapa ya masa rehat datang perempuan ya mintak maaf......k lah sakit dah tangan kamek tekan tok k bye2 jangan lupa k add kamek kat FB










....

No comments:

Post a Comment